Kurum Adına Yasal Bildirim

Yaklaşık bir yıla yakın bir süredir sosyal medya aracılığıyla Deneyimsel Tasarım Öğretisine / Enstitüsü’ne / kurucusuYahya Hamurcu'ya karşı bazı kişiler tarafından karalama kampanyası / projesi yürütülmektedir.

Karalama yaparken sahte e-mail, sahte nick name, sahte blog sayfası, sahte sosyal medya hesapları kullanılmaktadır.

Yapılan karalama projesinin içeriğinde bilinçli, kasten, organize ve planlayarak yalan beyanlarla suç işlenmektedir.

Yaptıklarının suç olduğunu bildikleri için anonim hesaplar kullanılarak kimliklerini gizlemektedirler.

Kendileri hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunulmuştur. Kimliklerinin tespiti ve hak ettikleri en ağır cezayı almaları için adalete sığınılmıştır. Avukatlarımız hukuksal süreci yakinen takip etmektedir.

 Deneyimsel Tasarım Öğretisi Enstitüsü

deneyimsel tasarim ogretisi

3 yorum:

  1. Son zamanlarda insanların çok rahat bir şekilde iftira attığına şahit oluyorsanız, yalnız değilsiniz. Günümüzde git gide yaygınlaşan bir sendrom bu adeta. İftira, çamur atma, aslı olmayan bir konuda etrafa yalan yanlış bilgiler yaymak anlamına gelir. İftiraya yol açmak ve “haber taşıyıcı olarak” iftirayı yayarak ona çanak tutmak hem insani, hem vicdani hem de dini bakımdan büyük bir vebaldir. İftira atma sebebi genel olarak psikolojiktir. Psikolojik açıdan “savunma mekanizması” olarak veya “kişilik bozukluğu” sonucu kullanılır. Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik alanında çalışanlar bu durumu şöyle açıklıyor: “İftira, iftiracının iftira attığı kişinin masumiyetinden, dürüstlüğünden ve inandırıcılığından korktuğunun, çekindiğinin çok açık göstergesidir. İftira bu anlamda bir tür psikolojik savaş yöntemi olarak karşımıza çıkar. Bir insanı susturmanın, konuşsa da sözlerinin tesirini azaltmanın yolu o insanın inandırıcılığını zedelemek yani ona en olmadık iftirayı atmaktır.

    YanıtlaSil
  2. Bende seminere katılmadan önce internette yazılanlara denk gelmiştim. Eğitim programinın içinde güvendiğim tanıdığım biri vardı. Hiç atılan iftiraları yapacak biri değildi. Insan iste bir an acabamı diyor. Fakat hiç görmedigim tanımadığim insanların yazdığı 2 satır şeye inanmak yerine seminerlere katıldım. Sorguladım herzaman sorguladım. Söylenen,yapılan herseyi sorguladım. Ve zamanla gördüm ki karalamakta çok haklılar. Çunku meyve veren ağac gercekten taşlanır.Hayatın gerçekleriyle yüzleşemeyen insanların taşlaması kadar doğal birşey yok. Insanın hayatını bir eğitim ne kadar değiştirebilir, ne kadar mutluluk verebilir diye düşünürdüm. Çok daha fazlası varmış...Iyiki bu ptogramın içindeyim.

    YanıtlaSil
  3. Eğitim ile çok önce tanışmıştım ismini ilk öğrendiğimde benim de aklıma internetten bakmak geldi. Ancak sosyal medya, sözlükler, bloglar öyle ortamlar ki içeriklerde bir sınır yok. Dileyen dilediği konularda yorum yapıyor üstelik bir delili de yokken.internette yazanlara rağmen seminere gitmek istedim. Hiç tanımadığım insanlar tanımadığım bir eğitim hakkında yorum yapmıştı. O insanlar kendilerini gizlerken eğitimdeki insanlar gel kendi gözünle gör demişti. İyi ki de gidip merak ettiğim şeyi sahte bir hesaptan değil de gözlerimle görerek öğrendim. İyi ki...

    YanıtlaSil