Kurucumuzun Mesajıdır

Deneyimsel Tasarım Ögretisi hakkında bilgi almak istiyorsanız; ya Deneyimsel Tasarım Öğretisi Enstitüsü'nün eğitimcilerine ya da eğitim almış olan katılımcıların bilgi ve yorumlarına güveniniz.

Sahte e-mail, sahte nick name, sahte blog sayfası kullanan ya da kimliğini gizleyen kişilere değil.
Sahte kişiler, gerçek eleştiri yapamazlar. Sadece Deneyimsel Tasarım Öğretisinde değil, hiçbir konuda hiçbir kurum ya da kişi hakkında...

Çünkü kötü niyetli insanlar iftira atarken "çamur at izi kalsın, en azından şüphe oluşur" felsefesiyle yaparlar.

Bunu yaparken de insanları uyarmak, vatan sevgisi, millet sevgisi kılıfıyla yaparlar. 

Kötü kötülüğünü yapar, önemli olan iyi olanların; bilmedikleri konuda iyi araştırma yapmaları. Çünkü iyiler gerçekten iyi olurlarsa kötüler, kötülüklerini gizlemek zorunda kalır.
İyilikle yaşamanız ümidiyle...

Yahya Hamurcu
Deneyimsel Tasarım Ögretisi Kurucusu

deneyimsel tasarim ogretisi

9 yorum:

  1. Allah sizden razı olsun. Öyle çok fayda gördüm ki bu eğitimden. Fayda gören yüzlerce insana da şahit oldum. Bu eğitimi veya sizi suçlamayı düşünmek, kötü bir niyetten başka birşey olamaz. Üzülmeyin lütfen. Birşey fayda veriyorken, zarar veriyor olamaz. Bu tutarsız bir yaklaşım :)

    YanıtlaSil
  2. İsminiz Yahya değil de Deepac, Steve, Tony, Osho gibi bir şey olsaydı bu kadar taşlamaya kalkmazlardı. Hatta yerlere göklere sığdıramazlardı. Misal Hindistan'da veya Hollanda'da olsa böyle biri, gıpta ile bakarlardı. Maalesef hem yakınıyor "neden bizim ülkemizden bir dahi, bir guru, bir düşünür çıkmıyor" diye hem de biri gerçekten çok özel bir ilimle ortaya çıktığında en çirkin hakaretlerle dibe çekmeye çalışıyorlar. Çamur at,izi kalsın mantığı. İnşAllah toplum olarak bu tarz komplekslerimizden arınırız. Çünkü Deneyimsel Tasarım Öğretisi, her insanın hayatına şifa ve ülkemiz için de çok çok büyük bir değer.

    YanıtlaSil
  3. İnsanların hayatına bu kadar çook fayda sağlayan bir ilim için teşekkür etmemiz gerekir, iyi ki bu ilim var ve keşke herkes bilse.. Teşekkür etmek yerine kötüleyen insanlar bu ilme değil, ancak kendisine zarar verebilir.

    YanıtlaSil
  4. Zeliha Ardıç16 Mayıs 2019 00:05

    Programlara katılıp faydasını görmüş biri olarak diyebilirim ki, anlatılanların hakikaten faydalı,doğru olduğunu anlamak için yüksek bir zekaya gerek yok. Ancak anlatılan bazı şeyler insanın yaşantısıyla zıtsa, bu insanın işine gelmiyor ama böyle de olsa insan uygulamaya geçtikçe keşke daha önceden katılsaydım diyor. Çünkü bilgiler tamamen gerçekliğe göre aktarılır. Yorum barındırmaz.

    YanıtlaSil
  5. Deneyimsel Tasarım Öğretisi hayatima çok şey kattı. Daha pozitif daha mutlu bir hayatım oldu. Başıma gelen problemleri çözebilme gücüne sahip oldum. Kurucusu olan Yahya Hamurcu'ya çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. İnsan yaşamı boyunca problemlerle karşılaşır...
    Bazılarında yüzeye çıkıp nefes alır, bazılarında bileğine taş bağlı insan misali oluşturduğu sebepler yüzünden battıkça batar...

    Deneyimsel Tasarım Öğretisi,
    Düğümü çözüp yüzeye çıkabilme marifetini kazandırır...

    İşte kıymetli olan budur.

    YanıtlaSil
  7. Deneyimsel Tasarım Öğretisi gerçekten fayda verev ve insanı gerçek amacına ulaştıran,insanı netleştiren,daha mutlu bir insan yapan bir eğitim. Allah emeği geçenlerden Razı olsun

    YanıtlaSil
  8. Deneyimsel Tasarım Öğretisi 2 sene önce tanıdım ve eğitim aldım şimdi Başarı pisgolejisi eyitimi alıyorum ve hayatım baştan sona olumlu bir şekilde değişti daha önceden neye bu programı almadım diye kendimi çok şansız hissediyorum Allah sizden ve sizin ekibinizden razıolsun.
    Sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  9. Bu kadar fayda veren, insanların hayatlarındaki yanlışları toparlayabilmeleri için en uygun stratejileri ustalıkla sunan bir öğretiye çamur atmak için insanın kalbinin çok kararmış olması lazım. Allah hidayet versin. O kara kalple yaşamak da insanın kendine zulmü...

    YanıtlaSil