DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ VE BAŞARI PSİKOLOJSİ


İktidar nedir?

Her yaratılanın, kendi sorumluluklarında kontrolü ele almasıdır... 

Peki senin sorumlu olduğun konular nedir...?
Çocukların...?
Eş...?
Mesleğin...?
Diğer içinde bulunduğun gruplar...?
Bedenin...?
Duyguların...?
Düşüncelerin...?
Bunlar sana verilenler... sorumluklarının olduğu konular... 
Peki bu sorumluklarını ne kadar kontrol edebiliyorsun?
Bunun için bilgilerini deneyime dönüştürebilmelisin... çözüme ulaşabilirliği test edilmiş deneyimlere...
"Deneyimsel Tasarım Öğretisi"

-Başarı Psikolojisi-


2 yorum:

  1. Basari psikolojisi aldığımda çok sarsildigimi hatırlıyorum.
    Hayatımda aldığım çok büyük bir riskin ortasindaydim. Oyun başlamıştı ve ben farkında olmadan oyunun sonuna doğru gidiyordum. Eğer o bilgileri duymamış olsaydım belki şu andaki işyerini kapatmak zorunda kalabilirdim. Tabiki bu somut faydalarindan biriydi hayatıma kattığım.
    Asla parayla ölçülemeyecek, hangi dünya servetini verseniz bu bilgiler etmeyecek şeyler duydum. Robot gibi ordan oraya kim ne derse düşünmeden yaptigim ve mutsuzluğun dibini yaşadığım dönemde beni kuyudan çıkaran bu bilgiler için cokkk tesekkur ederim.
    Ben sizlerden raziyim, ALLAH da sizlerden razı olsun...


    YanıtlaSil
  2. Başarı Psikolojisi aldığımda, batmış işimin arkasından neden, neden diye hala soruyordum. O kadar uğraştık, neden olmadı? Her ders çıkışı, neden olmadığını daha iyi anlamanın verdiği ışıkla eve dönüyordum. Şimdi "iyi ki olmamış" diyorum :)Başarı Psikolojisindeki bilgilere sahip olmadan hayatta yol almaya çalışmak bir körün yolunu bulmaya çalışması gibi...

    YanıtlaSil